Söndag

Jag har haft fullt upp hela helgen. Därav inte den bästa uppdateringen! I fredags så jobbade jag och direkt när jag kom hem så hade våra gäster kommit. Vi åt mat och sedan så åkte jag till Vendla och Emma och Anna var också där. Vi hade en massa att prata om så det var skönt att catcha upp. Jag sov där och sedan så kom mamma och hämtade mig och jag fixade mig inför kvällen som spenderades hos Erika med många fler. Det var lugnt och mysigt och roligt att träffa alla igen! Kom hem vid halv ett igår så idag är jag trött. Ska ladda upp mig inför en heltidsarbetsvecka igen. Har en del roligt att se framemot. Lucnh dejt med Becca och fest till helgen! Så kul! 
 
Om jag orkar ska jag be Alva knäppa av några bilder på mig. Men annars får det bli imorgon efter jobbet.
 
Bjuder på en favorit just nu! Kram på er! 
 
 

Kommentarer
Postat av: felicia

Sv: tack :)

2013-07-14 @ 14:04:55
URL: http://feliciaholmgren.blogg.se/
Postat av: Hanna Karlsson

Låter som du haft en bra helg!

2013-07-15 @ 06:13:37
URL: http://hannafialotta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0