Stockholm dag 3

Söndagen. Sista dagen. Vi gick upp och åt frukost på Espresso House. Helt okej frukost. 
Efter det så gick vi upp till hotellrummet och packade ner det sista innan vi gick ut på stan en sista gång. Vi gick lite mer i Gallerian och sedan tog vi en lunch på restaurang som hade thaimat, mongolisk mat och sushi. Dock blev jag besviken på maten. Inte alls gott. Råkade ta mongolisk buffé och den var inte god. Thaimaten var inte heller jättebra och sushi gillar jag inte så värst. Men men det gjorde inte så mycket. 
 
Vi tog lite bilder på hotellet innan vi gick.
 
 
 
 
 
 
Innan vi gick till Gallerian var vi vid Stureplan. Gick även förbi Hötorget. 
Innan lunchen var vi innan på Urban Outfitters och & Other Stories och lite andra butiker. Framåt 15 tiden gick vi tillbaks till hotellet och hämtade våra väskor. Sedan bar det av hemåt. Resan var otroligt mysig! Gillar att inte ha krav på att springa runt och hinna se allt när man är i ett nytt land. Vi åt gott och shoppade en massa! Perfekt kombo! 
 
 
 
 
Stureplan.
 
 
 
 
Elsa och jag! 
 
Hade världens bästa sällskap med mig! <3 Tack för att du finns Elsa!
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Elsa

Åh det va verkligen en underbar resa på alla sätt, vi måste göra om det! Tack för att DU finns bästa! <3

Svar: <3 Ja det får vi absolut göra! Någon annan storstad nästa gång? Who knows? ;) <3
styledbyjulianna.blogg.se

2013-07-27 @ 15:43:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0