Today's outfit

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Såhär var jag klädd idag och igår. Gillar outfiten med en massa silverdetaljer såsom halsband, håraccessoar, örhängen, nagellack, ring, och slutligen kedjan på min fina väska från Nowhere. 
 
Sitter nu i sängen och njuter av söndagslugnet som infinner sig med doftljus och musik. Perfekt att ta det lugnt nu inför min sista arbetsvecka. 
Helgen har varit riktigt mysig. Lördagen gick åt till shopping, gjorde bra reafynd som jag ska visa upp senare. Efter det så var vi bjudna på middag hela familjen till några familjevänner. Jag passade på att övningsköra och det gick bra. Idag har mina morföräldrar varit här på middag och så har jag och hälsat på en annan släkting och fick fika där. Mycket trevligt! Pratat med Elsa i telefon i 2,5 timmar, gått ut med hundarna och ätit pannkakor. En fin helg helt enkelt! Hörs imorgon så får ni se vad jag fyndade på rean! 
 
 

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Herregud så avundsjuk jag är på dina skor!
Var är dom köpta?

2013-08-02 @ 13:54:43
URL: http://kajafia.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0