Yesterday

 
 
 
 
 
 
 
 
// Skjorta / ( Ny! ) Nowhere, nelly.com // Byxor / Vila // Väska / Nowhere // Solglasögon / RayBan // Skor / Scorett //
 
Jag måste bara få klaga lite. Att ladda upp bilderna på min mac går skitsegt. Men jag klarar mig inte utan vissa program som jag inte kan ha på min pc. Macen är mycket goare att skriva med och snabbare. Men jag kan ladda upp bilderna på PC. Det går betydligt snabbare. Macen bara står och tuggar när jag laddar upp mina bilder! Så irriterande! Behöver tydligen båda! Får kolla upp detta mer noga!
 
Nu ska jag snart lägga mig. 8 timmars jobb imorgon as usual! Men det är bra det!
 
Hörs imorgon igen!
 

Kommentarer
Postat av: BYSOFIA

Snygg outfit :)

BYSOFIA.SE
- Modeblogg fylld med inspirerande outfits, häng med hur jag lever i Stockholms innestan och på klädbutiken Zara. Modellandet på fritiden och om min sjukdomshistoria då jag fortfarande lever med slang i magen, min far som gick bort på fem veckor i hjärntumörer och när vårt hus brann ner och allt försvann. Det finns något för alla, sen självklart alla mina äventyr. Hoppas du blir en av dem. KRAM

2013-07-24 @ 10:29:45
URL: http://bysofia.se
Postat av: felicia

Snyggt :)

2013-07-27 @ 12:46:34
URL: http://feliciaholmgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0