Stureplan

Jag har så mycket bloggmaterial nu att jag inte vart jag ska börja. Jag har Nice inlägg, Stockholm och outfits och en massa nytt att visa er. Och balen!
Men jag kan visa er nu vem jag tillbringade helgen i Stockholm med, bästa Elsa.
Här är vi på Stureplan och kollade i lite affärer.
 
Idag har jag myst med de bästa Emma och Anna. Det bjöds på god lunch och så fick jag en fin sak av en söt person! Vi åt glass med jordgubbar och så har vi kollat bilderna jag tog från balen. En helt underbar dag med sötisarna helt enkelt!
 
Imorgon så slutar vi nian. Blandade känslor måste jag säga.
Talk to you latero!
 
 
 
 
// Jeans / JC // skor / Palladium // tröja / Lager 157 // halsband / Våga // väska / vintage // solglasögon / RayBan//
 
Kan tillägga att jag senare bytte om till shorts och linne. Trodde inte att det skulle bli så fint den sista dagen!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0