Hyllningsinlägg

Jag har nog världens bästa vänner. Även fast en är just nu hur många tusen mil bort så hör hon av sig. Och en som bor 45 min bort hör av sig efter inlägget jag postade tidigare idag. En som bor några meter bort och en som bor 3 km bort, frågar hur jag mår.
Så söta är ni.

Jag kan dock tillägga att jag är inte ute efter att någon ska tycka synd om mig. Men det känns skönt att veta att jag har så fina vänner.


Det får en må bättre faktiskt att veta att man har personer som gillar en, trots att man inte är på topp jämt.

Till mina lovely girls, vi har ett datum att se fram emot.
13 april!

Ni betyder så mycket. Älskar er!
Vill göra varsitt inlägg om mina finigar, hoppas de går med på det hehe!


Kommentarer
Postat av: evelina

sv: tack så mycket :)

2013-03-29 @ 11:00:50
URL: http://evelinabohman.blogg.se
Postat av: Emma

Kärlek till dig min finfina vän! I vått och torrt! Saknar dig massor!

Svar: Åh, sötis, jag saknar dig med. Vi ses väl på måndag eller tisdag! <3
styledbyjulianna.blogg.se

2013-03-29 @ 11:14:27
Postat av: Sara - Hold on be strong

Härligt!!
Sv: jaa verkligen :)
kram

2013-03-29 @ 11:34:15
URL: http://saraleasofia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0