Skolfoto

Idag har vi haft skolfoto och exakt såhär såhär såg jag ut. Körde på silver assesoarer och korallfärgat nagellack. Distraction från Chanel. Gillar kombinationen vitt, marinblått och korall. Jag vet inte om jag är mer silver än guld tjej. Men tror nog jag använder mer silversmycken. Enkelt och går till allt verkligen. 
 
 
 
 
 
 
// Blus / Odd Molly // Byxor / Vila // Armband / Thomas Sabo // Ring / Spinning Jewellry // Halsband / fått i present // Örhängen / Guldfynd // Stövlar / Mccloud // 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Elsa

Åh va fin du är!! Nagellacket passade jättebra till ja :)

Svar: Åh tack Elsa! Ja, det tycker jag med! :) puss
styledbyjulianna.blogg.se

2013-10-06 @ 10:12:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0