Sunday Funday

Rubriken stämmer väl sådär in på mig idag. Ingen funday här direkt. Det bästa med söndagar... Solsidan ofc. 
 
Lönen har ju trillat in nu på kontot och jag har kikat på lite smycken från kyssjohanna.se 
Denna månaden har jag lite annat jag ska handla så denna månaden blir det inget köp men när nästa löning kommer ska jag införskaffa mig detta finfina wishbonet från Dogeared. I silver för har ett liknande från Ur&Pen i guld.
 
 
Mitt från Ur&Penn. 20 kronor. I´ts a bargain. 
 
 
Lite dålig bild men ni ser ju hur fint det är. Dagens tips! 

Kommentarer
Postat av: ANNAWII ♥

Åh jag har också det från Ur & Penn, superbra budgetalternativ!

2013-10-27 @ 19:08:37
URL: http://glossfashion.com/Annawii
Postat av: elin wahlberg

himla fint, har ett liknande :)

Svar: Ja, riktigt fint! :)
styledbyjulianna.blogg.se

2013-10-27 @ 21:49:38
URL: http://elinwahlberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0