Uttråkad

Är inte van vid att inte göra något på 3 dagar. Knappt bloggat ens. Så tråkigt! Jag som är van vid att fylla nästan varje dag med någonting kul efter skolan. Så att vara hemma tre dagar från skolan utan att träffa kompisar, gå ut och gå, vara barnvakt eller göra andra saker blir det himla lungt och tråkigt när man är sjuk. Ska inte jobba imorgon Heller. Stör mig på att jag förlorar dem pengarna. Har mycket jag vill köpa nu så därför känns det lite surt. 

Såg hos en blogg jag följer, evelinabohman.blogg.se att hon gjort en lista över saker som är bra idag. 

Här kommer min: 

Det är ändå fredag. Speciellt ändå. 

Vi har höstlov nästa vecka! Yeah! 

Jag har smsat och snapchattat några Goa människor. De får mig att le! 

Mår bättre idag vilket är jätteskönt! 

Har ni något ni är extra glada för nu? Tycker vi ska peppa varandra och vara mer positiva! Right? 


Ett framtida köp förhoppningsvis efter jul någon gång! :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0