Euphoria

Idag känner jag mig lite smått euforisk nästan. Har varit full rulle hela dagen. Gick upp vid åtta och tog en skön dusch. Älskar våra sovmornar! När jag skulle gå till bussen så sa morfar atthan kunde köra mig. Vilket var supersnällt för då kunde jag vara hemma ytterligare 40 min. Istället för att ta bussen 09.21 så kunde vi åka bil vid 10. Stor skillnad! Passade då på att städa rummet. Efter skolan åkte jag till Kinna och gick där och kollade i lite affärer och åt en god räkmacka. Egentid är ibland underskattat när man ska göra snabba ärenden. Kom inte hem med någoting faktiskt. När jag kom stack jag direkt ut på en cykeltur. Älskar att cykla. Nu har jag ätit middag och blir ompysslad av sis som plattar mitt hår. 
 
Här kommer bilder från photoshooten med Alicia. Har inga nytagna outfits just nu. Måste bli bättre på det! 
 
 
// Klänning / Lånad av mamma // Dr Martens / Alicias // Väska / Nowhere ( Nelly.com ) //

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0