Gå din egen väg

Dagens mening. Älskar den Håkan låten. Tycker att den låten är så himla bra. Han skriver riktigt bra texter! 
 
Dessa bilder blev inte så himla bra. Förklaringen kommer här, jag fotade själv med stativ första gången. Lite knepigt. Ställa in kameran, springa och posa, springa tillbaka och kolla om bilden blev någorlunda. Nästa gång jag gör det ska jag ha skärmen mot mig så att jag ser mig själv och använda fjärrutlösaren. Bilderna blev lite oskarpa. Fick lite smått panik och hoppas att det inte är något med kameran som gör det. Men det var kul att fota själv men de roligaste fototillfällena är dem med Alicia. En trevlig och engagerad fotograf gör allt! 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
// T-shirt / Gina Tricot // Bälte / Tessie // Halsband / Ur&Penn // Cardigan / Gammal // Skor / Visko // Armband / Lindex // Jeans / JC // 
 
Om ni vill veta vad jag har för mig just nu så är jag på väg till Varberg till pappas syster. Perfekt att blogga i bilen! Puss 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Delle

Åh kul att du testade med stativet! Anledningen till att dom blev oskarpa är att den antagligen fokuserar på bakgrunden eftersom du inte använde fjärrutlösare. Så gör du det och vänder den där skärmen som du har så blir det ju säkert jättebra! Du har ju perfekt utrustning för outfit-fotande :D puss&kram

Svar: Ja, verkligen kul! Hade tid att fixa det äntligen! Tur jag har en fotoduktig kompis. Det blir att prova nästa gång. Ja, jag har verkligen jättebra utrustning för att fota själv. Men oftast finns ju någon tillgänglig och det tar mycket mindre tid. Puss puss <3
styledbyjulianna.blogg.se

2013-09-01 @ 15:12:31
Postat av: Amanda Liljevall

Det citatet alltså, perfektion.
snygga kläder btw, vad grym du är framför kameran!

2013-09-02 @ 20:28:30
URL: http://amalil.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0