Interior Details

Puh, äntligen fredag. Denna fredag har inte varit den bästa fredagen för mig. Inga större saker har hänt men känner mig smått besviken över en viss saken och irriterad över en annan. Mina planer för denna fredag är att blogga, kanske göra någon liten läxa och bara vila. Ingen jätterolig fredag men det var längesedan jag inte hade några planer alls. Så det får väl gå. 
 
Nu över till något mer roligare. Inredning. Här kommer lite fina inredningsaker jag köpte förra fredagen. 
 
 
 
På översta bild ser ni ett fantastiskt ljusfat, ljuslykta och ett doftljus och en dekorationssten. Mitt armband från Thomas Sabo och ring från Spinning Jewellry passar också fint ihop. 
 
Ljushållarna är jag kär i. Har velat ha sådan länge och så sprang jag på dessa. Fint med långa ljus i. Allt utom smyckena kommer från Nille. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0