News in my wardrobe

Har haft en bra torsdag. Orienteringen gick bra och sedan hade vi en vanlig lektion sp det var chill. Jag och tre andra klasskompisar, Sanna, Julia och Elin tog även en fika idag. Det var mysigt! Efter vi hade slutat så tog jag bussen till Göteborg och så kollade jag lite i affärer. Hittade inget roligt alls faktiskt. Lite efter 17 så mötte jag upp bloggerskan Ida och så köpte jag två fina plagg av henne. 
 
Spana in hennes blogg http://idavendela.rutandcircle.com/
Ifall ni vill kika på lite kläder så gå in på hennes bloppis. http://idavendela.blogg.se/bloppis/
 
En riktig gosig tröja från Esprit. Har aldrig haft en skönare tröja på mig. Provade den lite snabbt. Underbar! 
 
 
En fin tischa blev det också. Gillar sådana här enkla t-shirts med tryck. 
 
Dessa bilder blev väldigt trista men fotade av plaggen lite snabbt bara. Nu ska jag sova alldeles strax! Ha en bra fredag <3 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0